This page has found a new home

Delta i utlottningen om "LasseMaja och Schlager-sabotören" av Martin Widmark

Blogger 301 Redirect Plugin margin:0; padding:20px 10px; text-align:center; font:x-small/1.5em "Trebuchet MS",Verdana,Arial,Sans-serif; color:#333; font-size/* */:/**/small; font-size: /**/small; } /* Page Structure ----------------------------------------------- */ /* The images which help create rounded corners depend on the following widths and measurements. If you want to change these measurements, the images will also need to change. */ @media all { #content { width:740px; margin:0 auto; text-align:left; } #main { width:485px; float:left; background:#fff url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_main_bot.gif") no-repeat left bottom; margin:15px 0 0; padding:0 0 10px; color:#000; font-size:97%; line-height:1.5em; } #main2 { float:left; width:100%; background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_main_top.gif") no-repeat left top; padding:10px 0 0; } #main3 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/rails_main.gif") repeat-y; padding:0; } #sidebar { width:240px; float:right; margin:15px 0 0; font-size:97%; line-height:1.5em; } } @media handheld { #content { width:90%; } #main { width:100%; float:none; background:#fff; } #main2 { float:none; background:none; } #main3 { background:none; padding:0; } #sidebar { width:100%; float:none; } } /* Links ----------------------------------------------- */ a:link { color:#258; } a:visited { color:#666; } a:hover { color:#c63; } a img { border-width:0; } /* Blog Header ----------------------------------------------- */ @media all { #header { background:#456 url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_top.gif") no-repeat left top; margin:0 0 0; padding:8px 0 0; color:#fff; } #header div { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 15px 8px; } } @media handheld { #header { background:#456; } #header div { background:none; } } #blog-title { margin:0; padding:10px 30px 5px; font-size:200%; line-height:1.2em; } #blog-title a { text-decoration:none; color:#fff; } #description { margin:0; padding:5px 30px 10px; font-size:94%; line-height:1.5em; } /* Posts ----------------------------------------------- */ .date-header { margin:0 28px 0 43px; font-size:85%; line-height:2em; text-transform:uppercase; letter-spacing:.2em; color:#357; } .post { margin:.3em 0 25px; padding:0 13px; border:1px dotted #bbb; border-width:1px 0; } .post-title { margin:0; font-size:135%; line-height:1.5em; background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_arrow.gif") no-repeat 10px .5em; display:block; border:1px dotted #bbb; border-width:0 1px 1px; padding:2px 14px 2px 29px; color:#333; } a.title-link, .post-title strong { text-decoration:none; display:block; } a.title-link:hover { background-color:#ded; color:#000; } .post-body { border:1px dotted #bbb; border-width:0 1px 1px; border-bottom-color:#fff; padding:10px 14px 1px 29px; } html>body .post-body { border-bottom-width:0; } .post p { margin:0 0 .75em; } p.post-footer { background:#ded; margin:0; padding:2px 14px 2px 29px; border:1px dotted #bbb; border-width:1px; border-bottom:1px solid #eee; font-size:100%; line-height:1.5em; color:#666; text-align:right; } html>body p.post-footer { border-bottom-color:transparent; } p.post-footer em { display:block; float:left; text-align:left; font-style:normal; } a.comment-link { /* IE5.0/Win doesn't apply padding to inline elements, so we hide these two declarations from it */ background/* */:/**/url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 0 45%; padding-left:14px; } html>body a.comment-link { /* Respecified, for IE5/Mac's benefit */ background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 0 45%; padding-left:14px; } .post img { margin:0 0 5px 0; padding:4px; border:1px solid #ccc; } blockquote { margin:.75em 0; border:1px dotted #ccc; border-width:1px 0; padding:5px 15px; color:#666; } .post blockquote p { margin:.5em 0; } /* Comments ----------------------------------------------- */ #comments { margin:-25px 13px 0; border:1px dotted #ccc; border-width:0 1px 1px; padding:20px 0 15px 0; } #comments h4 { margin:0 0 10px; padding:0 14px 2px 29px; border-bottom:1px dotted #ccc; font-size:120%; line-height:1.4em; color:#333; } #comments-block { margin:0 15px 0 9px; } .comment-data { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 2px .3em; margin:.5em 0; padding:0 0 0 20px; color:#666; } .comment-poster { font-weight:bold; } .comment-body { margin:0 0 1.25em; padding:0 0 0 20px; } .comment-body p { margin:0 0 .5em; } .comment-timestamp { margin:0 0 .5em; padding:0 0 .75em 20px; color:#666; } .comment-timestamp a:link { color:#666; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .paging-control-container { float: right; margin: 0px 6px 0px 0px; font-size: 80%; } .unneeded-paging-control { visibility: hidden; } /* Profile ----------------------------------------------- */ @media all { #profile-container { background:#cdc url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_prof_bot.gif") no-repeat left bottom; margin:0 0 15px; padding:0 0 10px; color:#345; } #profile-container h2 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_prof_top.gif") no-repeat left top; padding:10px 15px .2em; margin:0; border-width:0; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#234; } } @media handheld { #profile-container { background:#cdc; } #profile-container h2 { background:none; } } .profile-datablock { margin:0 15px .5em; border-top:1px dotted #aba; padding-top:8px; } .profile-img {display:inline;} .profile-img img { float:left; margin:0 10px 5px 0; border:4px solid #fff; } .profile-data strong { display:block; } #profile-container p { margin:0 15px .5em; } #profile-container .profile-textblock { clear:left; } #profile-container a { color:#258; } .profile-link a { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_profile.gif") no-repeat 0 .1em; padding-left:15px; font-weight:bold; } ul.profile-datablock { list-style-type:none; } /* Sidebar Boxes ----------------------------------------------- */ @media all { .box { background:#fff url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_side_top.gif") no-repeat left top; margin:0 0 15px; padding:10px 0 0; color:#666; } .box2 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_side_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 13px 8px; } } @media handheld { .box { background:#fff; } .box2 { background:none; } } .sidebar-title { margin:0; padding:0 0 .2em; border-bottom:1px dotted #9b9; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#333; } .box ul { margin:.5em 0 1.25em; padding:0 0px; list-style:none; } .box ul li { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_arrow_sm.gif") no-repeat 2px .25em; margin:0; padding:0 0 3px 16px; margin-bottom:3px; border-bottom:1px dotted #eee; line-height:1.4em; } .box p { margin:0 0 .6em; } /* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { clear:both; margin:0; padding:15px 0 0; } @media all { #footer div { background:#456 url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_top.gif") no-repeat left top; padding:8px 0 0; color:#fff; } #footer div div { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 15px 8px; } } @media handheld { #footer div { background:#456; } #footer div div { background:none; } } #footer hr {display:none;} #footer p {margin:0;} #footer a {color:#fff;} /* Feeds ----------------------------------------------- */ #blogfeeds { } #postfeeds { padding:0 15px 0; }

14 september 2012

Delta i utlottningen om "LasseMaja och Schlager-sabotören" av Martin Widmark


För några veckor sedan blev jag kontaktad av en go tjej från Raben & Sjögrens förlag. Hon erbjöd oss ett exemplar av LasseMajas nya bok Schlager-sabotören och Matilda blev himlaglad :o). Hon älskar LasseMajaböckerna och har läst många av dem redan. 

Till boken hör även en cd-skiva med  tio nyskrivna schlagerlåtar med allt från latinska takter till dansbandssmör. Det är välkända artister som sjunger, bland andra Lill-Babs, Bröderna Rongedal, Siw Malmkvist, Magnus Bäcklund och Olof Söderlind.

Vill du höra ett smakprov från skivan? Klicka HÄR så kan du lyssna på YouTube

Jag fick även ett erbjudande om att lotta ut hela 5 exemplar av boken!
Allt DU behöver göra för att delta är att kommentera detta inlägget nedan. Skriv även din mailadress så att jag kan kontakta dig om du blir en av den fem lyckliga. 

Sista datum att delta i utlottningen är fredagen den 28 september 2012.  
LasseMajas detektivbyrå Schlager-sabotören av Martin Widmark

Etiketter: ,

64 kommentarer:

Klockan 15 september 2012 kl. 09:58 , Anonymous Anonym sa...

LasseMaja är fantastiskt bra böcker!
/annika.karlsson@utb.karlshamn.se

 
Klockan 15 september 2012 kl. 11:37 , Blogger Sanne Erlandsson sa...

Har funderat länge på att testa dessa böcker på mina killar! De älskade nämligen kalendern på tv!
Så nu håller vi tummarna!!
Kram Sanne

 
Klockan 15 september 2012 kl. 17:45 , Blogger Livet som spanare sa...

Åh! De klart vi vill vinna! Sen ska vi nog leta upp några av dom andra böckerna på bibblan för dessa har inte Ellan läst ännu!

 
Klockan 16 september 2012 kl. 08:45 , Anonymous Nina sa...

Embla älskar dessa böcker, självklart vill vi vinna denna, perfekt julklapp ju ;-)
nina@famhammarstrom.se

 
Klockan 16 september 2012 kl. 11:10 , Anonymous Mange sa...

För en nybliven lärare i lågstadieklass, skulle den här boken komma väl till pass :) ma731125@hotmail.com

 
Klockan 16 september 2012 kl. 11:12 , Anonymous Johan Svensson sa...

Hej och tack för en läsvärd blogg!

"LasseMaja och Schlager-sabotören" låter till och med som något jag kan tänka mig att läsa och inte bara den lilla ;)

Hoppas på tur!

Mvh Johan

hbgjohan@hotmail.com

 
Klockan 16 september 2012 kl. 11:41 , Anonymous Anonym sa...

Mitt barnbarn Vilgot älskar Lasse-Majaböckerna! Det skulle bli en jättefin present till honom.

 
Klockan 16 september 2012 kl. 11:43 , Anonymous Anonym sa...

Mitt barnbarn Vilgot älskar Lasse-Majaböckerna! Det skulle bli en jättebra present till homom.
Mormor Mona
u52306095@telia.com

 
Klockan 16 september 2012 kl. 13:19 , Anonymous Ann-Charlotte sa...

Hej!!!! Jag vill gärna vara med och vinna boken.
//Ann-Charlotte. (anncharlotte79@bredband.net)

 
Klockan 16 september 2012 kl. 13:54 , Anonymous Frida sa...

Jag vill gärna vinna en till min son.

frida-88@hotmail.com

 
Klockan 16 september 2012 kl. 16:24 , Anonymous Anonym sa...

Både dottern och sonen älskar lassemaja böckerna. Och ja jag också för den delan. :-) Vi är gärna med och tar chansen. Mvh Cecilia

larssontirri@yahoo.se

 
Klockan 16 september 2012 kl. 18:20 , Anonymous LILITH - Boktokig mamma med Borderline sa...

Oh en perfekt tävling för mig. Min dotter ÄLSKAR LasseMaja och kan läsa dem om och om igen. Min mail är blogg@lilith.se

 
Klockan 16 september 2012 kl. 19:05 , Anonymous Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Älskar LasseMaja böckerna och hoppas på att kunna läsa dem för sonen om ett par år:)

Sara.cronholm@hotmail.com

 
Klockan 16 september 2012 kl. 20:17 , Blogger Fröken Gredelin sa...

Vad roligt! Jag tycker att de böckerna är så charmiga och vill gärna vara med och tävla:) Tanja med mail: frkgredelin@gmail.com

 
Klockan 16 september 2012 kl. 20:38 , Anonymous Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Spacegirl_@spray.se

 
Klockan 16 september 2012 kl. 20:42 , Blogger PowerByNature sa...

med en son som går i ettan och som kämpar med att försöka knäcka läskoden är det viktigt med bra och spännande litteratur för att inspirera och locka honom till läsarnas värld :) Kram Imi

 
Klockan 16 september 2012 kl. 21:12 , Anonymous Anonym sa...

Hej Linda, såklart att man man vill ha en bok, Filip älskar läsa dessa bäckerna/Benita

 
Klockan 16 september 2012 kl. 22:05 , Blogger Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning!
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

 
Klockan 17 september 2012 kl. 06:30 , Anonymous Monika Gustavsson sa...

Hejsan! Både jag och dottern älskar dessa böcker. Hoppas på vinst!

vh
Monika Gustavsson
utsikten79@telia.com

 
Klockan 17 september 2012 kl. 08:53 , Anonymous Anonym sa...

Åh jag är med! Skulle bli perfekt att ge detta till systersonen i födelsedagspresent, han fyller år några dagar innan Jul och älskar att läsa :)

Hoppas på lite tur,

kram Nathalié
n.teodorson@gmail.com

 
Klockan 17 september 2012 kl. 10:55 , Anonymous Anonym sa...

Hej!
Perfekt överraskning att ge till min bokslukerska Maja som läst alla de övriga böckerna och älskar de.
mia75@telia.com

 
Klockan 17 september 2012 kl. 11:21 , Anonymous Kim sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har en liten goding som älskar LasseMaja! Kul att där är en skiva till! :)

Mvh
Kim
kimsan_@hotmail.com

 
Klockan 17 september 2012 kl. 12:38 , Anonymous Carola L sa...

Jag är med!

tavlingar(at)officefixarna.com

 
Klockan 17 september 2012 kl. 16:07 , Anonymous Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!

emma.albinsson@hotmail.com

 
Klockan 17 september 2012 kl. 19:11 , Anonymous E-L sa...

Jag är gärna med. Vi har läst några av dem och dottern älskar dem.

pemms66@yahoo.com

 
Klockan 17 september 2012 kl. 22:14 , Anonymous Anonym sa...

Min kompis kids älskar de böckerna! Vill ha så kan ge dem!

ytligast@gmail.com

 
Klockan 18 september 2012 kl. 02:48 , Anonymous Helena Lindgren sa...

Jag är med

Kram

Jagalskarsarah@hotmail.com

 
Klockan 18 september 2012 kl. 11:02 , Anonymous Anonym sa...

Hoppas på vinna denna bok till min dotter som fyller år snart. Hon älskar Lasse-Maja!
gunilla.by@hotmail.com

 
Klockan 18 september 2012 kl. 11:27 , Blogger Ida sa...

Cool tävling! Är gärna med!

 
Klockan 18 september 2012 kl. 14:44 , Anonymous Anonym sa...

Wow vilket härligt pris, dessa skulle barnen älska!
Hälsningar Christine

christinecarlstrom@hotmail.com

 
Klockan 18 september 2012 kl. 15:22 , Blogger Engsir sa...

Jag är med!!

therese.engstrom@telia.com

 
Klockan 18 september 2012 kl. 19:16 , Anonymous Anonym sa...

Min flicka på 8 år säger så här: Åhh, den kan jag läsa själv för det är jättebra text och jag jättegillar dom jättemycket för jag har läst dom mycket och så vill jag läsa den för mina kaniner :) och vill jättegärna vinna en bok.

Maila mamma: ulrika@martensgard.com

 
Klockan 18 september 2012 kl. 20:01 , Blogger jenn2you@hotmail.com sa...

Hoppas hoppas HOPPAS! :-)

 
Klockan 18 september 2012 kl. 22:00 , Anonymous Anonym sa...

LasseMaja är mycket bra böcker!

Mikael Gustafsson
gustafsson_gurra@hotmail.com

 
Klockan 19 september 2012 kl. 13:06 , Anonymous Anonym sa...

Har en liten tjej som nyss börjat förskoleklassen och lärt sig läsa litegrann.
Känns som om LasseMaja hade gått hem. både med bok och CD-skiva eftersom hon älskar att dansa!

 
Klockan 19 september 2012 kl. 18:42 , Anonymous Anonym sa...

Lasse-Maja böckerna är väldigt poppis här hemma. Så det vore kul att vinna en ny bok om dem !!
Mvh Sara.
sara.blomdahl@hotmail.com

 
Klockan 20 september 2012 kl. 10:48 , Anonymous Anonym sa...

Dottern har just börjat läsa sin första Lasse Maja bok och gillar den så.

Annica
annicamarie79@hotmail.com

 
Klockan 22 september 2012 kl. 23:03 , Anonymous Johanna sa...

Säkert något som mina grabbar skulle tycka var spännande. Jag hoppas på vinst för dem :)

j.vinsa@bredband.net

 
Klockan 23 september 2012 kl. 11:30 , Anonymous Hanna sa...

Hej

Jag är gärna med i utlottningen! Kul!

//Hanna
hannadjuis@hotmail.com

 
Klockan 25 september 2012 kl. 14:20 , Anonymous Elina sa...

Jag är med! Min lillasyster är tokig i LasseMaja böckerna. Jag frågade henne lite diskret och hon har inte ens läst den här boken! Min chans att ligga på topp :)

//Elina
e.backeby@gmail.com

 
Klockan 26 september 2012 kl. 13:57 , Anonymous Anonym sa...

Jag skulle gärna delta i utlottningen, men vill inte visa min mailadress i kommentarsfältet så att andra kan se den. Kan du inte fixa till nästa tävling så att man kan lämna sin mailadress utan att andra ser den (bara du)?

 
Klockan 27 september 2012 kl. 12:35 , Anonymous Petra sa...

Sonen älskar verkligen Lasse Maja och lyssnar på samma cd skiva (Radiomysteriet)varje kväll när det är dax att sova, så det vore toppen att få byta ut denna mot en ny! petra.widen@hotmail.com

 
Klockan 27 september 2012 kl. 13:26 , Anonymous Anonym sa...

För en pensionerad lågstadielärare som läst sig sönder och samman för nog tusen barn, vore det roligt få läsa en ny bok för barnbarnen nu. När hösten står med blåst och regn utanför dörren och farmor är barnpassare behövs det något nytt fräscht att komma med.LasseMaja skulle roa oss är jag säker på!
Och jag får väl stå ut med att visa min email, för jag vill så väldans gärna va med och tävla om vinsten!

Mvh
farmor Margareta
margalm@spray.se

 
Klockan 27 september 2012 kl. 16:00 , Anonymous Carina sa...

Mina döttrar på 7år & 9år älskar Lasse-Maja böckerna.

Hälsningar Carina
vesslan@tele2.se

 
Klockan 27 september 2012 kl. 18:58 , Anonymous Anonym sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar!
Barnen mina har precis upptäckt Lasse-Maja, så det här är perfekt!

Ha en bra dag!
//Kristiina

krieppola@spray.se

 
Klockan 27 september 2012 kl. 18:58 , Anonymous Anonym sa...

Jag är med!

//Magnus

soder76@spray.se

 
Klockan 27 september 2012 kl. 19:31 , Blogger Lena sa...

ÅÅ vad underbart här älskar vi böcker,barnen gillar lite mysterium så dessa böcker gillar vi lite extra. 2 döttrar på 3år resp. 5år och här behövs nya godnattsagor i massor då vi förbrukar många.

http://bloggiblogga.blogg.se/

Håller tummarna!!
Mvh Lena

 
Klockan 27 september 2012 kl. 21:41 , Anonymous Anonym sa...

Jag är gärna med i din utlottning av LasseMajaboken!

Karolina, karolina56@hotmail.com

 
Klockan 27 september 2012 kl. 21:50 , Anonymous Anonym sa...

På mina barnbarn har Lasse-Majaböckerna den rätta effekten
jag blir värdens bästa Mormor på direkten!
aves@passagen.se

 
Klockan 27 september 2012 kl. 22:23 , Anonymous Anonym sa...

Min lilla Isak har plötsligt blivit stor,
går i första klass och har börjat klura ut
hur man sätter ihop bokstäver till ord!
Vet att han älskar Lasse Maja-böckerna
så det vore kul att överraska honom med
en alldeles egen bok han kan läsa själv
för lillebror!

inastina1@hotmail.com

 
Klockan 28 september 2012 kl. 09:05 , Anonymous Anonym sa...

Favoritböcker för både stora och små. vi vill gärna vinna en! 4 barn varav en ljudar och en är på g med att börja läsa.

mvh

anjag@home.se

 
Klockan 28 september 2012 kl. 12:00 , Anonymous Anonym sa...

Ja, jag är gärna med i din trevliga tävling och vilket underbart pris. Om jag vinner blir det högläsning för barnbarnen och mormor njuter lika mycket som dom.

Jag har delat på FB och här är länken:
http://www.facebook.com/christina.bergstrom.129

Christina Bergström
tilltin@hotmail.com

Kram och ha en trevlig helg!!!!

 
Klockan 28 september 2012 kl. 12:14 , Anonymous Anonym sa...

Underbart! Jag är med!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

 
Klockan 28 september 2012 kl. 12:38 , Anonymous Anonym sa...

Här är Lasse Majaböckerna en favorit!
Hoppas på tur och mer spännande mysterier!

Hälsningar Tindra
tindrasoliv@gmail.com

 
Klockan 28 september 2012 kl. 21:10 , Anonymous Anonym sa...

Hoppas vinna boken!

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

 
Klockan 28 september 2012 kl. 21:11 , Anonymous Anonym sa...

Jag vill delta i utlottningen!

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

 
Klockan 28 september 2012 kl. 21:11 , Anonymous Anonym sa...

Hoppas på vinst!

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

 
Klockan 28 september 2012 kl. 21:12 , Anonymous Anonym sa...

Jag vill gärna vinna boken!

Mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

 
Klockan 28 september 2012 kl. 21:33 , Anonymous Anonym sa...

Jättebra böcker som verkligen slukas av många barn. Den nya låter häftig. Skulle gärna vinna en.

till_mirami@hotmail.com

 
Klockan 28 september 2012 kl. 22:04 , Anonymous victoria sa...

Härligt!

Jag är gärna med!

victoriabang83@hotmail.com

 
Klockan 28 september 2012 kl. 22:27 , Blogger Anna Y sa...

Fin tävling, jag är gärna med och kompletterar dotterns Lassemaja-samling!

Trevlig lördag!
Mvh Anna
vittellersvart(a)gmail.com

 
Klockan 29 september 2012 kl. 20:33 , Blogger Lina sa...

E jätte gärna med och tävlar om denna fina bok,min son gillar dektivböcker och han har precis lärt sig att läsa efter 2 år i skolan.Han har fått en jätte bra lärare och nu tycker han att det är kul.Innan var det mycket svårt och han tappade koncentrationen hemma vid läxläsningen han grät i mellan åt och kände sig värdelös,och var rädd att han skulle få börja om och inte gå mer med sina kompisar.Men han får hjälp och det blir bara bättre och bättre nu och nu lyser ögonen på honom när det går bra.

Så jag håller tummarna och tår att detta kan bli en fin julklapp till honom som en liten tappersmedalj att han klarade det

salomonsson.lina85@gmail.com

 
Klockan 12 oktober 2012 kl. 20:59 , Blogger jenn2you@hotmail.com sa...

Vem vann!? Tycker inte jag kan hitta det nagonstans!?

 
Klockan 13 oktober 2012 kl. 13:26 , Blogger Fru N. sa...

Här är länken till vinnarna;
http://knepstolparna.blogspot.se/2012/10/vinnare-i-utlottningen-av-fem-lassemaja.html

 

Skicka en kommentar

Om du vill lämna ett litet avtryck som visar att du hälsat på hos mig blir jag väldigt glad! ♥♥♥

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida